Total de visualitzacions de pàgina:


11 de febr. 2013

" Seu blog é uma forura"

Avui comencem un dilluns amb alegria , ja que  " Els Petits Infants" ha rebut aquest premi tant especial !!!!

Un segell ben simpàtic i divertit que més o menys vol dir:

" El seu bloc és una monada"

Des dels " Petits Infants" voldria donar les gracies a Blanca de "Actividades para Educación Infantil" per fer-me arribar aquest magnífic premi: " GRACIAS SOLETE ".

També voldria agrair a la Txell de " La maleta del precinema a infantil"per haver pensat en el meu espai: Moltíssimes gràcies !!!!!

I com no també agrair a la Carme de "Fer de mestres ", una molt bona amiga blocaire que hagi pensat en el meu espai !!!!!!

Ara toca passar aquest premi a vuit blocs, ufffffffff que complicat !!!!

 La veritat és que per la xarxa podem trobar espais magnífics i tots us merexerieu aquest premi però avui aquest premi és per ........................................

Mireia de " Món Infantil"

Laura de " Ses meves feinetes"

Marisol de "Pintalalluna".

Joel de "Educació i les TIC"

Espe de "Plastiquem"

Carme de "Fer de mestres"

Marta de "Fent i desfent"

Olga de " Petits grans artistes "

Espero que us agradi aquest segell perquè realmant és una MONADA !!!!

13 comentaris:

  1. Magda quina ilu....sempre és maco rebre regalets....això vol dir que hi ha algú que pensa en tu. De seguida que pugui faig l'entrada.
    Molts besitos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'agradi Mireia !!!!!
      I tant a tots ens agrada rebre regalets ehhhhhhhhhh
      Petonets guapa !!!

      Elimina
  2. Moooooooooooooooltes gràcies, Magda!
    Com m'agrada veure que hi ha blocs que pensen en Fer de Mestres.
    Recullo el premi amb emoció!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carmeeeeeeeeeee es que tu et mereixes tots els premis !!!!!!
      El teu espai és fantàstic i una "monada" jejejjejeje
      Petonets guapa !!!

      Elimina
  3. Magda te l'havia enviat a tu... però veient que ja el tenies t'he canviat!! espero que no et molesti!1 però així el premi pot arribar a més gent!!
    Gràcies!!! petonets

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Núria cap problema, només faltaria !!!!
      Quan a més blocs arribi el premi molt millor !!!!!
      Petonets guapa !!!!!

      Elimina
  4. Gràcies guapetonaaaaa! Un premi sempre és benvingut i més si ve de la teva mà! Muuuuuak! Demà mateix el comparteixo que ara vaig "a no fer res" :O)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Olgaaaaaaaa i a mi m'encanten les teves paraules que sempre em dediques, ben plenes d'optimisme !!!!!!!
      Apa guapíssima a descansar !!!!!
      Petonets !!!!!!!!!!!!

      Elimina
  5. Moltes gràcies trempada!! Quina il.usió rebre aquest premi d'una amiga blocaire com tu... Ara el recullo i ja pensaré amb calma com el repartiré (com que avui és el Ranxo i no tenim escola ...)
    Un petonàs!!!

    ResponElimina
  6. Que bé Marta me n'alebro que t'hagi fet il.lusió.
    Aquests petits detalls sempre agraden dins del món blocaire veritat??
    A mi personalment em donen molta força per continuar !!!!
    Petonets guapa i bon ranxo !!!!

    ResponElimina
  7. Hola Magda!!! Moltes gràcies pel teu regalet. M'ha fet molta il·lusió. Ara ja feia temps que no em passava per aquí, aix! Últimament vaig una mica de cul..., només tinc temps per actualitzar els meus espais! :) Un petonet enorme. Prometo passar-me més sovint a veure't!

    ResponElimina
  8. Tu tranquil noiet que ja sé que vas molt enfeinat !!!!
    Me n'alegro que el regalet t'hagi fet il.lusió !!!!!
    Tu ves actualitzant els teus espais que tots plegats n'aprenem un piló!!!
    Petonets i fins aviat !!!

    ResponElimina
  9. Ja sé que és un "poc" tard, però... moltes gràcies pel Premi! Una abraçada!

    ResponElimina