Total de visualitzacions de pàgina:


18 de febr. 2013

Fem un lapbook !!!!

Avui us voldria mostrar com ens pot quedar un lapbook un cop  està acabat !!!!

Un cop ja tenim la base del lapbook i  ja tenim clar el tema que volem treballar en ell podem anar recopilant informació  en forma de retallables, fotografies, dibuixos.... que enganxarem a la base o bé podem fer finestretes, llibrets, desplegables .... que podem enganxar en el nostre lapbook.

A la xarxa podem trobar diferents tutorials que ens mostren diferents tipus de lapbooks i així fer-nos una idea de tot el que hi podem treballar.

Aquí en teniu algun exemple:




.Ja podeu veure que hi podem treballar qualsevol tema !!!!!

I aquí us mostro com va quedar el nostre lapbook de " LA LLUNA" un cop finalitzat .

PORTADA
 
 
 
INTERIOR ( un lateral)
 

 
INTERIOR ( Part central)
 

 
INTERIOR (lapbook complert)
 
 
Us animeu a fer-ne un ????
 

16 comentaris:

  1. Magda sempre m'ha cridat l'atenció això dels lspbooks. M'agradaria portar-ne a terme un i crec que el tema de l'univers li escau molt bé. Miraré de convèncer a les meves paral.leles (ja saps que som 3 línies i les desicions s' han de prendre en conjunt...). Però si tinc algun dubte ja t'ho diria que no n'he fet mai. Encara que veig que és posar-li imaginació.
    Moltes gràcies per mostrar-nos els vostres que us han quedat de cine.
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si us animeu Mireia, perquè realment queden mot bé i als nanos els hi motiva moltíssim.
      Si tens algun dubte aquí em tens ja ho saps , tot i que jo també n'estic aprenent ehhhhhhhhhhh.
      Gràcies com sempre pels teus comentaris !!!
      Ens llegim guapa !!!!
      MUAKKKKKKKKKKKKKKK

      Elimina
  2. Magda,
    anem sincronitzades!
    Jo estic preparant una entrada sobre el lapbook, on hi tens un paper important, per quan surti d'aquesta grip que em té inactiva.
    Us ha quedat genial!
    Petonets enfebrats :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que tenim telepatia Carme jejjejejejejejejeje, la nostra amistat ja arriba a la sincronització jejjejejjejeje.
      Segur que és una entrada fantàstica !!!!Ja tinc ganes de llegir-la.
      Però primer de tot a recuperar-se guapa !!!!!
      Petonets dels que curen !!!!!
      MUAKKKKKKKKKKKKKKK

      Elimina
    2. Magda, he fet un enllaç des del facebook i el bloc Fer de Mestres utilitzant una imatge d'aquesta entrada. Faig menció de l'origen de la fotografia.
      Gràcies per compartir aquests recursos.
      Petonets agraits!

      Elimina
    3. Genial Carme, ara em passo pel bloc a llegir l'entrada!!!!
      Petonets i espero que estiguis ben recuperada !!!!!
      MUAKKKKK

      Elimina
  3. M'encanten els lapbooks, ja ho saps! Encara no he fet cap potser per manca de temps però n'haig de fer un ja!!!
    Us ha quedat genial el vostre!!!
    Un petonet i booona niiit! Muak.

    ResponElimina
  4. Va Olga a veure si t'animes que ben segur que t'agradarà.
    A mi m'han enganxat moltíssim i els trobo una eina genial !!!!!
    Molts petonets guapa i acaba de passar una bona setmana !!!
    MUAKKKKKKKKKKKKKK

    ResponElimina
  5. Quina eina més pedagògica, a més a més es pot aplicar a tot tot i tot. I a qualsevol edat.
    Nosaltres ja en vam fer un quan encara estava a l'escola bressol el peque, crec que és el moment de tornar-li a oferir la proposta.

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que en David estarà encantadissim a fer-ne un altre perquè és molt motivador !!!!
      A mi em tenen ben enganxada i als nanos també !!!!
      A veure si us hi animeu !!!!
      Petons !!!!

      Elimina
  6. M'encanten!! N'he fet algun amb la meva filla, però amb els 25 alumnes...i de P-3...encara no m'he atrevit, només a fer petits detalls dins l'àlbum, algun dia ho faré, segur!!
    petonets guapa!!

    ResponElimina
  7. A mi també m'encanten !!!!
    Jo amb P3 tampoc ho he fet vaig començar el curs passat a P4 i l'ultim trimestre.
    Ara amb els de P5 estic disfrutant moltíssim !!!!!
    Petons guapa !!!!!

    ResponElimina
  8. També m'encanten! Són genials, cap molta informació en molt poc espai i queden molt maquets. A veure si puc fer-ho aquest curs vinent, és molt bona pensada!!
    Gràcies per compartir

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'agradin !!!
      A veure si el curs vinent en pots fer un, queden genials !!!
      Un petonàs guapa

      Elimina