Total de visualitzacions de pàgina:


28 de des. 2012

Lapbook: "LA LLUNA "

Avui us voldria mostrar la portada del lapbook de la LLUNA.

Com molts de vosaltres ja sabreu per altres entrades fetes al bloc, un lapbook és una eina que podem realitzar amb els nostres alumnes, els nostres fills/es... per aprendre més coses o coses noves sobre un tema determinat.

Podem dir que el lapbook és un suport desplegable de cartolina que ens permet exposar qualsevol tema.
A l'interior i podem incloure esquemes, fotos, dibuixos, ....o qualsevol altre suport o format que ens permeti una bona comunicació i aprenentatge amb els infants.

Personalment crec que és una eina molt útil i atractiva per tot el que comporta el treball per projectes.

La part del davant del lapbook la utilitzarem per fer la portada.
 Aquesta ha de ser atractiva pels infants i amb el títol que ens mostri el que podem trobar a l'interior.

En el lapbook de la LLuna vam dividir la portada en dues parts:

En una part els nens/nenes dibuixen una lluna, escriuen el títol i el decoren amb estrelles.

A l'altre part del desplegable, pinten un astronauta ben simpàtic i ho decoren també amb estrelles ,aquesta vegada de color groc.

Això ens dòna un resultat ben vistòs per la nostra portada.




10 comentaris:

  1. Feia un temps que la meva amiga i companya de molts anys de P5 em comentava que volia canviar el dossier dels projectes per algun altre recurs.
    Li he mostrat les teves entrades del Lapbook i li han semblat genials. Ja estem preparant el Lapbook dels Lleons!!!
    Gràcies per compartir aquests recursos.
    Petons il·lustrats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme me n'alegro moltíssim que a la teva companya li hagin agradat les entrades del lapbook, a mi des de que els vaig descobrir el curs passat m'han encantat !!!!
      Segur que us queda un lapbook dels lleons xulissim !!!!!
      Ja m'aniràs explicant que tal li va ehhhhhhhhhhhh
      Molts petonets guapa !!!!

      Elimina
  2. Això dels lapbooks m'està agradant però que molt!!! Cadascú fa un??? Jo pensava en fer-ne un per tal que resti a la biblioteca d'aula...
    Bona entrada d'any, guapaaaaaaaaaaa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo des de que els vaig descobrir em van encantar.
      El de la lluna és el segon que faig i cada vegada m'agraden més !!!!
      Si Olga cada nen/a fa el seu propi lapbook i se l'emporta a final de trimestre ja que és la feina que fem mentre treballen el projecte !!!!!
      Ara fer-ne un de col.lectiu també és una bona idea !!!
      Molts petons guapa i bon any !!!!

      Elimina
  3. que bonics que queden, i que originals les llunes cadascuna al seu estil, m'encanten !!!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'agradin !!!!
      Les llunes van quedar molt "xules " i com bé dius totes amb el seu estil.
      Molt bona entrada d'any !!!!
      Una abraçada !!!

      Elimina
  4. Us ha quedat preciós, Magda! Quina bona feina que fas. M'ha agradat molt l'entrada. Segueix així que ho fas molt bé. Una abraçada ben gran! :) Muakks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Joel !!!!
      Ja saps que m'encanten els teus comentaris i tenir-te a prop meu dins d'aquest món blocaire !!!!!
      Petonets i bon any !!!!!

      Elimina
  5. M'encanta!!! ho posaré en pràctica ara al 2n trimestre amb els meus petits de P3 que treballarem el projecte dels Pallassos.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Que bé Anna que ho vulguis posar en pràctica, estic segurà que serà una experiència que t'agradarà moltíssim.
    Ja m'explicaràs com et va ehhhhhhhhhh ???
    Petonets i bon any !!!!

    ResponElimina