Total de visualitzacions de pàgina:


3 de des. 2012

Il.lustracions nadalenques !!!!!

Avui us voldria mostrar algunes il.lustracions nadalenques de diferents autors.
En els diferents dibuixos podem veure l'emprenta de cada il.lustrador, tots ells diferents i amb unes determinades característiques. Però totes i cadascuna d'elles encantadores.
Aquí teniu aquest petit recopilatori, espero que us agradi !!!!


   Isa Zapata
 
 



Júlia Wolf
 
 
 
 
Karen Craig
 
 
 
Korey Scot
 
 
 
Olivier Latyk
 
 
Paul Sharp
 
 
 
Anna Raff
 

 
 
Rachelle Anne Miller

6 comentaris:

  1. I tant si ens ha agradat, a més ens serà d'allò més útil. Fas una feina magnífica. Molt bon recull Magda. Gràcies!!!!! Petonets ja gairebé nadalencs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Joel !!!! M'encanten els teus comentaris sempre tants plens d'optimisme i d'ànims !!!!
      Aviat , aviat i ja tenim aquí el Nadal !!!!
      Petonets de desembre !!!!

      Elimina
  2. Com se t'ha ocorregut posar aquestes il·lustracions, quina gràcia no?


    moltes gràcies Magda per deixar-me les teves paraules d'ànims en el meu blog, m'ajudaran a recuperar-me més aviat. Molts besitos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjajjaja que bona Mireia !!!
      Les il.lustracions infantils i els seus autors m'agraden moltíssim i sempre intento posar un petit recull en el bloc depenent de l'època de l'any !!!!
      Ara el que toca és recuperar-te i carregar bé les piles ehhhhhhhhhhhh !!!!
      Petonets guapa !!!!

      Elimina
  3. Que xules, Magda!!! Em quedo amb les de la Julia Worlf!!! Però totes són encantadores.

    El Nadal ja és aquí!!! Quines ganes!!!

    Per cert, una pregunta indiscreta... Vius a Girona??? No sé si per alguna publicació però em sona.
    Si és així, saps si el dijous estaran les botiguetes obertes??? Volem portar els peques a passar el dia.

    ResponElimina
  4. Gràcies pel comentari guapa !!!! A mi també les de Júlia wolf m'agraden moltíssim !!!
    I la pregunta indiscreta no sé jo ... jejejejejejjje !!!
    Si, visc a Sant Gregori, un poblet al costat de Girona.
    Em sembla que tot està obert almenys els altres anys ha estat axí, com que nosaltres aquest dia sempre marxem a alguna fira no ho sé del cert.
    Però tu i la family veniu per Girona que com bé diuen " Girona m'enamora "
    Petonets guapa i bon pont !!!!

    ResponElimina