Total de visualitzacions de pàgina:


6 de març 2013

BOTONS !!!!!!!


Segons la viquipedia un botó  és:

"Un disc, generalment pla, cosit a una peça de roba i que serveix per a tancar-la tot passant-lo per un trau o per una baga. També pot anar recobert de tela. A més de la funció pràctica serveix sovint com a ornament de la roba. Hi ha una enorme diversitat de botons pel que fa al color i la forma."


Per als mestres els botons són un autèntic tresor i també per als nens i nenes.

Els BOTONS em porten un munt de records quan de  petita anava acasa de l'àvia i sempre volia jugar amb la seva capsa del tresor. Una capsa plena de botons per triar i remenar i amb la qual m'hi passava hores jugant amb ells.



Amb els botons podem fer un munt d'activitats i ens donen moltes possibilitats per treballar amb els infants.

Entre aquestes:


Classificar: Per mida, forma ,color, nombre de forats .....




Agrupar :


Comptar:



Enfilar:


I un munt  més d'activitats manipulatives !!!!!

I els botons també ens serveixen per CREAR i deixar volar la nostra imaginació !!!!














En el pinterest dels Petits Infants podeu trobar-hi més activitats !!!!!
 
 
Espero que us agradi !!!!!!!

18 comentaris:

  1. Magda, una entrada encantadora!!! Els botons són un recurs genial i amb mil possibilitats!
    Gràcies per compartir tantes idees!
    Un petó ben gran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi els botons m'encanten i les grans possibilitats que ens ofereixen veritat????Un recurs sense cap mena de dubte fantàstic !!!!!
      Petonets guapa !!!!!

      Elimina
  2. Hola Magda! m´encanta aquesta entrada! Realment per les mestres els botons són com tu dius un gran tresor! Una abraçada, Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eva me n'alegro moltíssim que t'agradi !!!!!
      Quin bon recurs els botons veritat ?????
      Una abraçada trempada i molt bon cap de setmana !!!!!!

      Elimina
  3. aquest "2" és suuuuuuuuuuuuuuuuuuper xulo!!!! quina bona idea!

    ResponElimina
  4. Aquest 2 a mi també em va encantar. És genial veritat !!!!!!
    Petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Hola Magda!
    Gràcies per pensar en mi m'ha fet molta il.lusió rebre el premi, però molt més rebre el teu missatge.
    Això dels botons és una meravella, jo ja fa un temps que els utilitzo, aquest curs els petits de P3 s'ho passen molt bé amb totes les possibilitats que els ofereix aquest material.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Anna per les teves paraules.
      Me n'alegro moltíssim que t'hagi fet il-lusió.
      Els botons són un recurs molt bo veritat?????
      Un petonàs guapa i que vagi molt bé la setmana !!!!
      MUAKKKK

      Elimina
  6. Ups !!!
    M'he oblidat de convidar-te a passar pel meu bloc a recollir el regal que et dono amb molt de gust.
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo passo a recollir-lo amb molta il.lusió !!!!!
      Una abraçada

      Elimina
  7. I tant Magda!
    Els botons donen molt de joc i als nens els hi agraden molt!
    Gràcies per aquesta entrada.
    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa, moltes gràcies a tu pel comentari !!!!
      Els botons són un recurs genial veritat?????'
      Petonets i bona setmana !!!!!

      Elimina
  8. És que un material tant senzill com els botons pot tenir un munt de possibilitats.
    Magda, m'ha encantat l'entrada!
    Per cert, si et passes pel meu bloc trobaràs una coseta per a tu. Espero que t'agradi tot i que em sembla que ja la tens.
    Un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Martaaaaaaaa guapa me n'alegro que t'hagi agradat aquesta entrada, ja fa temps que la tenia pensada !!!!!!
      Ara mateix em passo pel teu bloc !!!!!
      Petonets i bona setmana !!!!

      Elimina
  9. Gràcies pel premi, estem amb contacte guapa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant guapetona seguim en contacte i ens llegim !!!
      Petonets de dilluns !!!!!

      Elimina