Total de visualitzacions de pàgina:


24 de jul. 2012

MUSSOLS !!!!!

Els " MUSSOLS" són uns simpàtics animalons que jo trobo encantadors!!!!!

A més sempre ens han dit que els MUSSOLS porten sort !!!!!

Doncs aquí teniu un recull de mussols ben simpàtics i eixerits !!!!

Amb ells vull desitjar-vos a tots moltíssima SORT , ja que ens trobem en una situació delicada i díficil i espero i desitjo que les coses comencin a anar per millor camí !!!!!

Molts ÀNIMS i SORT companys i  amics de " ELS PETITS INFANTS " i avui molt especialment per a tu  JOEL !!!!!!










Source: etsy.com via Pascale on Pinterest

Source: etsy.com via Pascale on Pinterest


8 comentaris:

  1. M'agraden molt aquests mussols. Són uns animalons molt simpàtics. Sort a tots!

    ResponElimina
  2. I tant Lluna la mar de simpàtics, a mi m'encanten!!!!!
    A veure si ens donen una mica de sort a tots plegats !!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  3. Són molt xulos! A veure si ens donen una miqueta de sort aquests mussols perquè està tot d'un "xungo"... Un petonet!

    ResponElimina
  4. Esperem que si Marta perquè no sé pas a on arribarem ufffffffffff com està tot plegat !!!!
    Molts petons guapa i a disfrutar de les vacances !!!!!

    ResponElimina
  5. Ostres Magda! Són genials! M'encanten els mussols...
    Molta sort per a tu també i ens anem llegint que ja estic de tornadaaaaa! ;O)

    ResponElimina
  6. A mi també m'encanten Olga !!!!
    Espero que hagin anat molt i molt bé les vacances !!!!!
    Ens llegim!!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  7. Molt bé Magda!! m'encanten aquests mussols, a més és un dels meus animalets preferits!! i jo, com tu, espero que dónin molta sort a tots!!! Gràcies pel teu detall i estic segura que venin de tu i de la teva energia positiva donarà moltíssima sort, segur.
    Petonets i una abraçada!!

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies m.Àngels. Me n'alegro que t'agradin i esperem que almenys ens donguin una miqueta de sort a tots plegats !!!
    Petonets guapa!!!

    ResponElimina