Total de visualitzacions de pàgina:


27 d’abr. 2012

Premis !!!!!

Avui el bloc ha rebut el premi BLOC ORIGINAL ni més ni meys que vuit vegades més i de part d'unes amigues blocaires molt especials i gran seguidores de "Els Petits Infants ".

Olga de Petits grans artistes
Marta de Fent i desfent
Eugenia de Mira que fem ara
Txell de La maleta del precinema infantil
Lluna d' Un polsim de sal
Laura, (la gran hiperactiva de la xarxa) de Ses meves feinetes
Mª Angels de EI d'educació infantil
Ametlla de Compartint mirades


M'ha encantat que pensessiu en el meu bloc per aquest premi noies i m'ha fet moltíssima il.lusió !!!!!

MOLTES GRÀCIES !!!

4 comentaris:

  1. És que aquest bloc és una pasada!
    Felicitats Olga.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Ametlla.
    Petonets!!!

    ResponElimina
  3. Hola Magda!! A mi també m'agradaria compartir el premi de blog original amb tu, passa pel meu blog a recollir-lo! i gràcies per compartir les teves experiències!
    Salutacions!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Mª Angels em fa molta il.lusió que hagis pensat en el meu bloc per compartir el premi.
    Ara passo pel bloc a recollir-lo !!!!
    MUAAAAAAAAAAA

    ResponElimina