Total de visualitzacions de pàgina:


23 de gen. 2012

El Carnaval dels animals.

Ara que ja s'apropen les festes de " Carnaval " us proposo una bonica  audició per treballar a l'aula aquests dies.
Es tracta de l'obra " EL CARNAVAL DELS ANIMALS " de Camille Saint-Saëns.


Una obra musical ens transporta a un món de fantasia i emocions i una bona audició per fer volar la imaginació dels nostres alumnes mentre l'escolten  és precisament  "El carnaval dels animals".

Al 1886 Saint-Saëns va escriure una divertida obra instrumental plena d'animals: lleons, gallines, cangurs, elefants ...

El compositor va planejar aquesta audició com una música amb trets humorístics per a un dia de carnaval,
per això Saint-Saëns no va voler que es representés mentre ell estigués viu.
L'obra consta de 14 petits fragments dedicat cadascun d'ells a un animal diferent i cada animal té assignat un instrument.
Saint-Saëns com a toc d'humor també hi posa els pianistes entre els animals.
En el següent glogster de Flora Terensi hi podem trobar una recopilació  de videos de l'obra "El carnaval dels animals".
Personalment crec que és un glogster molt pràctic i molt visual per presentar aquesta obra i les seves audicions a l'aula.



http://fterensi.edu.glogster.com/el-carnaval-dels-animals/

4 comentaris:

  1. Hola Magda! Anem bé per Vidreres!
    Bé, així si no m'equivoco i no em fallen els càlculs , el teu grup era el de la Güelfa, l'Àfrica, en Roger, la Marina Gracia... Ostres, noia! Aquest grup era una canya! Maquíssims, trempats. . . Quan vaig arribar al Salvador Espriu , ells feien quart i jo era la tutora de 3r i anava a fer molts suports, així que si eren aquests, ja els conec bé, ja.
    Per cert, ara aquests nois fan 3r d'Eso, com passen els anys, oi?
    Bé, ja ens anirem explicant cosetes.
    Un petonet.

    ResponElimina
  2. M'ha encantat, Magda! Ja tinc alguna idea per a treballar aquesta audició! A veure si la puc fer dins aquestes programacions atapeïdes que tenim els/les mestres!!!
    Un petonet!

    ResponElimina
  3. Doncs si Marta, has fet bé els càlculs jajajajajaja era aquest grup.
    La veritat es que sí que era un grup molt maco i jo en tinc molt bon rècord, va ésser un P3 i P4 genial.
    Uffffffff ja 3r d'Eso si que passen ràpids els anys.
    Bé guapa molts petonets i que vagi molt i molt bé.
    MUAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  4. Gràcies Olga!!!!!
    A veure si la pots fer amb els nanos perquè és molt gratificant i a més a ells els hi encanta,a part de que es poden identificar molt bé els animals que corresponen a cada fragment.
    Fins aviat!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina